12 mei 2012



Een kleurig hoesje gemaakt voor mijn theepot..


Echte thee-roosjes dus...


Sluit met een kam-snap-drukkertje..


Toch veel mooier/gezelliger dan een kale witte theepot, hé!!


--------------------------------------------


klein cadeautje gehaakt..
Uit het boekje: Zoetigheid haken

------------------------------------



Zomaar een grappig haakwerkje ...
Het patroontje vind je Hier

------------------------------------------------------------

lieve moederdag-verrassingen!!


 
(in de hartjes van de bloemetjes een fotootje van mijn kinderen)



---------------------------------


Onze Tamara, 
die op verkenning uit is...
(zou zo'n kussen lekker proeven??)

--------------------------------------------

Fijne dag, allemaal!!!!

---------------------------------------------


23 opmerkingen:

jokiedebeer zei

Nou je hebt weer een hoop gedaan, en die thee pot zo leuk, doe je dat uitje hoofd of heb je een patroontje?
Groetjes joke

renske zei

wat een mooie theepot

yvonnecreatief zei

Wat een heerlijke, vrolijke theepot!! En met een lekker gebakje erbij ...

Fijn weekend!

Groetjes, Yvonne van yvonnecreatief.blogspot.com

Sandra Both zei

I love teacozy's! Ik ben een echte theeleut!
Leuk heh, dat boekje zoetigheid haken. Mijn moeder had m ook gekocht!

Je bent weer druk bezig geweest!

Ateljee de Kraal zei

Heel erg fleurig, mooi hoor.
Watgrappig dat je vogels gewoon los vliegen en ik vind ze prachtig, leuke foto's ook van de kindertjes van Allegonda.
Groetjes Hanneke

Lief en Mooi zei

Dit is wel een hele mooie theepot zo!
Prachtige cosy.
vertederend hè die zelfgemaakte cadeau's van de kinderen.
fijn weekend. groetjes Talitha
Ps ik weet nu ook hoe leuk parkieten zijn. langzaam maar zeker wordt de onze tam.

Angélique zei

Wat heb jij nu een prachtige theepot, erg chique!
Als je nu maar geen slokje van dat prachtige speldekussentjes-kopje neemt (au-au-au!). Wat lief gemaakt die cadeaus door de meiden! Dan smelt je hart toch?
Je kikkertje is ook leuk.
Tamara voelt zich zo te zien al aardig thuis binnen... ;-)

Atelier het Uilenhuis zei

Wat een leuke theepot zo, geweldig met al die roosjes!

Nettie zei

Super die theepot, als je een patroon hebt hou ik me aanbevolen, staat al lang op mijn verlanglijstje.

Nettie zei

Super die theepot, als je een patroon hebt hou ik me aanbevolen, staat al lang op mijn verlanglijstje.

Betsy zei

Wat een fleurige theepot, heel anders dan een saai wit potje! Hij is heel mooi geworden.
En wat een lieve moederdagcadeautjes!
Dat is toch het allerleukste: de tekeningen en zelfgemaakte cadeautjes.

lieve groet,
Betsy
Wolatelier DiAn

Tineke zei

Oh, wat ziet je theepot er gezellig uit zo, en dan ook nog zo'n lekkere tompouce erbij.
Ook je kikkertje is erg schattig.

Anoniem zei

Ahhhh wat ontzettend leuk je theepot hoes......ik heb ook een gebreide in de planning staan ;o)
en je andere werkjes zijn ook al zo leuk, en wat een lieve moederdag geschenken.
fijn weekend, Marjolein

Monique van den Berg zei

Wat een geweldige theepot hoes is dat. Wat lekker zomers. Geweldig met die bloemetjes. Echt een eye catcher!

Groetjes, Monique

Moos zei

Owwww Moos hier is in love met je theepot cosy. Wat is die leuk meis!!!!!!
Kikker en tompouche ook hoor hihihi

En wat n boel liefs en moois gemaakt door je meisies. Helemaal heerlijk toch!

Tante Titi zei

Geweldig zeg die theepot! Echt heel mooi geworden

Groetjes titi

Anoniem zei

Heeeel mooi ! Echt !! Superdepuper !! Dat is pas een feest als je uit zo'n theepot mag drinken.

Unknown zei

Wat een prachtige theepot!!! Wow!!! en wat leuk die tekeningen, blijven de mooiste kadootjes!! Fijne dag!!
liefs, Nancy

Riannes Haaksels zei

Lief cadeautje zeg! Die Tamara toch, hele mooie vogel.. :D

Liefs Rianne

Andina zei

Oh wat heb je leuke dingen gemaakt, die theepot is supermooi!

Anoniem zei

Als echte thee drinker (drink niks anders dan thee!) vind ik je theepot wel heel geweldig. Dat maakt van elke dag een feestje!!!

Groetjes,
Thea.

jumare zei

oh die theepot is nu echt geweldig! Gaaf.

Anoniem zei

Jacqueline zou je mij eens willen mailen want ik heb een vraagje fam.tenbrinke@live.nl
Het lukte mij namelijk niet om jou te mailen.